شعله در درون

خرید بک لینک

شعله در درون

با آنکه آتش برای زندگی بشر مفید و لازم است، زیان هایی نیز دارد و با کمترین غفلت و بی توجهی ممکن است آتش سوزی به بار آید و جان و مال افراد طعمه حریق شود. غریزه خشم نیز مانند آتشی است سوزان و برای حیات انسان ها ضروری، با این حال حتما باید تحت کنترل و مراقبت شدید قرار بگیرد. اگر این غریزه رها و بی قید بماند و بی رویه بروز کند، ریشه های سعادت فرد و اجتماع را می سوزاند و دین و دنیای او را به تباهی می کشاند. حضرت علی علیه السلام می فرماید:

خشم، آتشی است مشتعل، کسی که آن را در باطن خود محبوس دارد، با این عمل شراره اش را فرو نشانده است و آن کسی که آزادش گذارد، خود او، اولین کسی است که در شعله اش می سوزد.

منبع:http://yahari.blogfa.com/post/33

خشم...

ما را در سایت خشم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت: 1:59

صفحه بندی